سلام دوستان.
با وجود اینکه درصد شدت تصویر امنیتی را روی شدید گذاشته ام ولی باز به راحتی روبوت ها عضو می شوند .
چطور میتونم با این همه ممنوع کردن و بستن آی پی ، راحتتر جلوگیری کنم از این کار ؟
با تشکر .

سلام دوستان.
با وجود اینکه درصد شدت تصویر امنیتی را روی شدید گذاشته ام ولی باز به راحتی روبوت ها عضو می شوند .
چطور میتونم با این همه ممنوع کردن و بستن آی پی ، راحتتر جلوگیری کنم از این کار ؟
با تشکر .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)