سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: عضویت اسپمرها

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط taf30r [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    من هم با شما موافقم.
    با این که می*دانم بچه*های این انجمن و دیگر انجمن*های مشابه به رایگان دارند زحمت می*کشند، اما من هم با شما موافقم که پشتیبانی*شون تنزل پیدا کرده.
    برخی سایت*های دیگه هم همین طورن.
    تیم جومفا که تا یه تقی به توقی می*خوره، سایت رو از دسترس خارج می*کنن.
    تیم جوملارت که رفتن ددر و اصلاً به پیام*های پشتیبانی، ایمیل و پیام تماس با ماشون جواب نمی*دن.
    و....
    اصلاً اوضاعیه واسه خودش .
    باز دم اینا گرم که لااقل هستند.
    سلام ! دوست عزیز سوال ایشون در ارتباط با جوملا نیست ! نمیدونم شما با یک ارسال قبل از این تاپیک چطور به این نتایج گهربار رسیدید!!! ولی به هر حال سوالی نبوده که شما پرسیده باشید و بهتون جواب داده نشده باشه ! ضمن اینکه این ارسال دوم شماست ! پس بهتره که از ارسال اسپم خودداری کنید ! هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    نوشته ها
    4
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    سلام!
    سرور گرامی اتفاقاً سؤال ایشان در ارتباط با اس ام اف است که این انجمن پشتیبانی از آن را هم بر عهده دارد.
    دوماً بنده دقیقاً به همان منظوری که حضرت*عالی فرموده*اید - عدم ارسال اسپم - از ارسال سؤال در انجمن خودداری می*کنم. بیشتر به دنبال پاسخ می*گردم و در صورتی که پاسخ مناسب وجود داشت، به جان شما دعا می*کنم و در غیر این صورت در انجمن*های دیگر به دنبال پاسخ سؤال خودم می*گردم. آن*جا هم همین کار را می*کنم.
    سوماً؛ من منکر زحمات شما نیستم و چون خودم مدیر انجمن هستم - البته غیر مرتبط با سی ام اس*ها - می*دانم که مدیریت انجمن آموزشی و پشتیبانی چه مشکلاتی دارد و چه قدر وقت گیر است! بر همین اساس قدر کار شما را نادیده نمی*گیرم و خدا شاهد است که شخصاً*چقدر از سایت شما بهره برده*ام. اما مدیریت یک سایت پشتیبانی الزاماتی هم دارد که... امیدوارم این سخن من شما را نرنجانده باشد.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط taf30r [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    من هم با شما موافقم.
    با این که می*دانم بچه*های این انجمن و دیگر انجمن*های مشابه به رایگان دارند زحمت می*کشند، اما من هم با شما موافقم که پشتیبانی*شون تنزل پیدا کرده.
    برخی سایت*های دیگه هم همین طورن.
    تیم جومفا که تا یه تقی به توقی می*خوره، سایت رو از دسترس خارج می*کنن.
    تیم جوملارت که رفتن ددر و اصلاً به پیام*های پشتیبانی، ایمیل و پیام تماس با ماشون جواب نمی*دن.
    و....
    اصلاً اوضاعیه واسه خودش .
    باز دم اینا گرم که لااقل هستند.
    دوست عزیز یکبار ارسال بالایی که خودتان ارسال کردید رو مطالعه کنید !
    شما در خطاب به جوملا این مورد رو فرمودید ! نه اس ام اف ! در صورتی که مورد اس ام اف رو ما قبول داریم خودمون و بزودی به این منظور در تیم بحث و تکلیف این بخش هم مشخص خواهد شد. دلیل این موارد هم بیشتر بر میگرده به سیمپل ماشین که ... ! در صورتی که سوالی در رابطه با جوملا نبوده که در این مدت 6 ماه گذشته بیشتر از 24 ساعت طول بکشه جوابش داده بشه ! برخی تاپیکها هم البته بدون پاسخ ممکنه مونده باشن که اکثراً به دلیل پیگیری نکردن کاربر مربوطه هست !

    اینکه سوال پرسیده بشه اسپم نیست و امیدوارم از صحبت من ناراحت نشده باشید. ولی خوب وقتی در تاپیکی که به بخش اس ام اف زده شده انتقاد به جوملا بشه ... ! شما سوال بپرسید کسی هم نخواهد گفت اسپم ! وظیفه ما اینجا همین هست که به سوالات پاسخ بدیم و اینکار رو با میل انجام میدیم.

    به هر حال ما همگی باید با کمک همدیگه دانش همدیگه رو بالا ببریم. شما در یک انجمن دیگه به ما کمک میکنید و ما هم در این انجمن و ... به شما و دیگران. این رابطه بازگشتی هست :دی هیچکسی هم حقی بر گردن دیگری نداره.

    انتقاد همیشه وارد هست. ولی به شرطی که به حق و به جا باشه ! به شخصه همیشه از انتقاد لذت میبرم و سعی میکنم مشکلات رو به همین روش برطرف کنم. فکر کنم ادامه این بحث هم در این تاپیک صحیح نباشه ! اگر بحثی بود در خصوصی و یا وال گفتگوی بین دو فرد وی بی در خدمتتان خواهم بود.

    در مورد الزامات مدیریتی هم هر پیشنهادی داشتید لطفاً یا شخصاً به آقای فیروزمندان و یا در بخش انتقادات درج بفرمایید. ایشان مسئولیت مدیریت تیم را بر عهده دارند و ... .

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 05-20-2009, 08:57 PM
  2. عضویت
    توسط mersad در انجمن ماژول های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-11-2009, 10:26 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •