دروود
وقتی فایل ها رو اکسترکت کردید و انتقال دادید حتماً در انتقال برخی از فایل ها مشکل پیدا کردید که بار اول موفق نشدید !
چک کنید ببینید پوشه administrator در بین پوشه ها هست یا خیر ؟!
شاد و سلامت در پناه ایزد

دروود
وقتی فایل ها رو اکسترکت کردید و انتقال دادید حتماً در انتقال برخی از فایل ها مشکل پیدا کردید که بار اول موفق نشدید !
چک کنید ببینید پوشه administrator در بین پوشه ها هست یا خیر ؟!
شاد و سلامت در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)