یعنی شما از الان از ومپ 2.0 استفاده می کنید؟
اگ این طور نیست لطفا از این نسخه استفاده کرده و نتیجه رو بگید
البته قبلش هر چیزی که مربوط به ومپ 2.1 است رو پاک کنید