همه این راه ها رو رفتم.
گزینه اول رو که اصلا همچین چیزی وجود نداره؟
دومی رو هم انجام دادم.
کل فولدر زبان رو هم حذف کردم و از پیش فرض جوملای فارسی و هم انگلیسی هم که استفاده کردم ولی بازم همونه

همه این راه ها رو رفتم.
گزینه اول رو که اصلا همچین چیزی وجود نداره؟
دومی رو هم انجام دادم.
کل فولدر زبان رو هم حذف کردم و از پیش فرض جوملای فارسی و هم انگلیسی هم که استفاده کردم ولی بازم همونه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)