همه این راه ها رو رفتم.
گزینه اول رو که اصلا همچین چیزی وجود نداره؟
دومی رو هم انجام دادم.
کل فولدر زبان رو هم حذف کردم و از پیش فرض جوملای فارسی و هم انگلیسی هم که استفاده کردم ولی بازم همونه