با سلام. ابتدا لازم مي دونم نكته ای رو بهتون ياد آوری كنم. اينجا انجمن جوملای فارسی هستش و نميشه هر سؤالی رو كه به ذهنتون مي رسه ارسال كنيد. مطمئناً سايتهایی نظير فيس بوك انجمن پشتيبانی برای خودشون دارند و پرسيدن سؤال در انجمن جوملا يك مقدار غير معقولانه ست.در ضمن با پرسيدن سؤال ناقص هيچ كمكی نمی تونيم بهتون بكنيم. صفحه ی من اينجورِ بالا مياد يا اونجوری يعنی چه جوری؟ :d بدون هيچ اطلاعاتی كه نميشه كمك كرد. موفق باشيد و اميدوارم هدفتون از ارسال چنين پست هایی بالا بردن ارسال نباشه