سلام، ببینید تنظیمات جاوا اسکریپت روی مرورگر فعال باشه، با یه مرورگر دیگه تست کنید، اگر با www وارد مدیریت میشین اون رو بردارین، اگر فایل خاصی رو دستکاری کردین با گرفتن پشتیبان، با فایل اصلی جایگزین کنید تست کنید. در کل به نظرم این مشکل بیش از اینکه به مامبو ربط داشته باشه ممکنه از سیستم باشه حتی فایروال ها و آنتی ویروس ها هم بعضی وقتها ممکنه مشکل زا بشن. موفق باشین.





علاقه مندی ها (Bookmarks)