من وقتی کد جاوا اسکریپت رو در ادیتور جوملا قرار می دم و صفحه را ذخیره می کنم دوباره بر میگردم میبینم تگ اسکریپت حذف و همه به صورت text شده....به نظرتون مشکل کجاست؟

من وقتی کد جاوا اسکریپت رو در ادیتور جوملا قرار می دم و صفحه را ذخیره می کنم دوباره بر میگردم میبینم تگ اسکریپت حذف و همه به صورت text شده....به نظرتون مشکل کجاست؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)