نقل قول نوشته اصلی توسط مهدی. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام

احتمالاً در لوکال سرور هستید.
از شبیه ساز wamp server 2i استفاده کنید. مشکل حل خواهد شد.

هیچکس تنهاتر از خدا نیست
ممنونم از توجهتون . دوست عزیز من از شبیه ساز xampp استفاده می کنم. مشکل از این شبیه ساز است ؟