درودنوشته اصلی توسط screw [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ميشه يه اسكرين شات قرار بديد؟
جوملا رو در لوكال نصب كرديد يا هاست؟
اطلاعات دقيقتری بفرماييد.
موفق باشيد

درودنوشته اصلی توسط screw [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ميشه يه اسكرين شات قرار بديد؟
جوملا رو در لوكال نصب كرديد يا هاست؟
اطلاعات دقيقتری بفرماييد.
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)