نقل قول نوشته اصلی توسط screw [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام من تازه کار با جوملا رو شروع کردم بعد از نصب هر کاری می کنم سایتش باز نمیشه اما داخل قسمت ادمین میتونم برم لطفا راهنماییم کنید
درود
ميشه يه اسكرين شات قرار بديد؟
جوملا رو در لوكال نصب كرديد يا هاست؟
اطلاعات دقيقتری بفرماييد.
موفق باشيد