میخوام جوملا رو روی سیستم (ویندوز7) و بصورت لوکال نصب کنم. برای اینکار xampp بهتره یا wampp؟ چرا؟
سپاس

میخوام جوملا رو روی سیستم (ویندوز7) و بصورت لوکال نصب کنم. برای اینکار xampp بهتره یا wampp؟ چرا؟
سپاس
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)