سلام دوستان من افزونه Seo را نصب کردم و تمام لینک ها از کار افتاد حذفشم کردم بازم همین اتفاق افتاد لطفاً راهنمایی کنید.تشکر
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

سلام دوستان من افزونه Seo را نصب کردم و تمام لینک ها از کار افتاد حذفشم کردم بازم همین اتفاق افتاد لطفاً راهنمایی کنید.تشکر
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
درودنوشته اصلی توسط itmicro [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
شما قبل از انجام اين كار بايستی فايل htaccsess.txt رو به .htaccssess تبديل كنيد
سءو رومجدداً غير فعال كنيد . اين عمل رو انجام بديد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز کامپوننت acesef_joomina_ir رو قبلاً حذف کردم اما درست نشد.دوباره نصب کردم باید چیکار کنم که این افزونه درست کار کنه؟؟؟تشکر
ویرایش توسط itmicro : 08-16-2011 در ساعت 12:35 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
درودنوشته اصلی توسط itmicro [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
از چه كامپوننتی استفاده می كنيد؟
mod_rewrite رو غير فعال كنيد تا لينك ها به حالت اول برگردند
قبل از انجام تصحيح لينك ها آموزش های مربوط به اون رو مطالعه كنيد
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
از کامپوننت acesef_joomina_ir استفاده می کنم.نوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
لینک ها رو درست کردم اما نمیدونم چرا وقتی این افزونه فعال میشه دیگه لینک ها کار نمیده و خطای 404 میده
ویرایش توسط itmicro : 08-16-2011 در ساعت 12:46 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
برای سئو نيازی به كامپوننت خاصی نيست.نوشته اصلی توسط itmicro [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
بهتره از نسخه ی اصل اين كامپوننت استفاده كنيد.
آموزشی كه داده بودم رو مطالعه كنيد نتيجه بهتری می گيريد
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام.نوشته اصلی توسط itmicro [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ببخشید سوالم مربوط به بحث نیست ولی می خواستم از itmicro بپرسم که:
قالب سایتون رو از کجا آوردین؟ می تونید راهنمایی کنید؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزيز اينگونه سؤالات رو در پيام خصوصی بپرسيد نه در تاپيكنوشته اصلی توسط rahnamafard [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)