سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: خطا در استفاده از كدهاي جاوا و اسكريپتهاي امار و غيره مانند اسكريپتهاي وبگذر

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    18
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    Question خطا در استفاده از كدهاي جاوا و اسكريپتهاي امار و غيره مانند اسكريپتهاي وبگذر

    سلام
    من هرچه كدهاي جاوا و اسكريپت در داخل ماژول ها استفاده ميكنم كدهايي مانند كدهاي سايت وبگذر و اسكرول هاي چرخشي اين كدها كار نميدن در محيط جوملا!
    البته ويرايشگر ساده و كدنگار و ... رو هم انتخاب كردم ولي تاثيري نداره و باز نشون نميده فقط در قسمت ويرايشگر ساده كدها را در ماژول به صورت كد نشون ميده تو سايت!!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. نحوه استفاده از کدهای جاوا
    توسط HOLO در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 08-11-2009, 12:16 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-17-2009, 08:17 AM
  3. امار وبگذر
    توسط Danial_Hiv در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-24-2008, 09:50 AM
  4. استفاده از جاوا اسکریپت در مامبو
    توسط boglado در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-31-2007, 09:36 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •