نقل قول نوشته اصلی توسط jeff333 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
عکس از کدام صفحه بگذارم و جوملا را از سایت خودش گرفتم و نسخه و نوع نرم افزاری چی بگذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پنل؟؟؟
شما موقع ايجاد ديتابيس يك نام كاربری می سازيد و برای آن نام كاربری يك ديتابيس ايجاد می كنيد
اين مورد به جوملا ارتباط پيدا نمی كند
بهتره [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] رو مطالعه كنيد تا به خيلی از سؤالاتون پاسخ داده بشه