سلام.
ببخشید من این کامپوننت رو خیلی می پسندم.
بنده هم از دوستان خواهش می کنم در فارسی سازی این کامپوننت کوتاهی نکنند.
اگه خودم بلد بودم در اسرع وقت می کردم.![]()

سلام.
ببخشید من این کامپوننت رو خیلی می پسندم.
بنده هم از دوستان خواهش می کنم در فارسی سازی این کامپوننت کوتاهی نکنند.
اگه خودم بلد بودم در اسرع وقت می کردم.![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)