سلام

کار با appserv 2.5.10 ساده هست ! نسخه ای که باید نصب کنید رو توجه کنید. این نسخه رو بنده همین الان در ویندوز سون آلتیمیت و اینترپرایس دارم استفاده میکنم و مشکلی نداره !

برای ویندوز سون wampserver 2.0i بدون مشکلی کار میکنه !

هیچکس تنهاتر از خدا نیست