سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

موضوع: علت این پیغام در اشتراک موضوع چیه؟

  1. #11

    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    فارس
    نوشته ها
    41
    تشکر
    18
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    سلام
    من smtp رو غیر فعال کردم اما بازهم مثل قبل هستش

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #12

    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    بیرجند
    نوشته ها
    1,263
    تشکر
    535
    تشکر شده 490 بار در 360 ارسال
    تنظيمات رو به شكل ذيل بزاريد ببينيد درست ميشه:
    تابع ميل:تابع ايميل php
    فرستنده:info@ydomin.com
    از نام:شما
    مسيرفرستنده:/usr/sbin/sendmail
    smtp: خير

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #13

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    دوست عزیز ! لطفاً به جوابها دقت کنید ! کسی ایراد از سرور هاست شما نگرفته ! که شما ایمیل به پشتیبانتون میزنید و اونها هم اسرار بر سالم بودن دارن !!!!

    شما تنظیمات smtp را انجام دهید ! مشکلتون حل میشه ! در ارسال قبل مفصل توضیح داده شده ! در صورتی که میخواهید مشکلتون حل بشه باید به متنهایی که برای شما نوشته میشه و وقتی که براتون گذاشته میشه احترام بگذارید و کامل و با آرامش مطالعه کنید !

    اما اگر دوست دارید مشکلتون همین شکلی باقی بماند به همین شکل ادامه دهید !

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

موضوعات مشابه

  1. علت این پیغام چیه؟
    توسط mohrestan در انجمن بخش کاربری جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: 04-04-2011, 01:14 PM
  2. خطا! فایل نصب XML در این بسته یافت نشد. این چیه؟
    توسط adder در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 06-28-2010, 06:38 PM
  3. سلام. این پیغام مال چیه؟
    توسط rayanehkhabar در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-26-2006, 01:51 PM
  4. علت این ارور بعد از نصب کامل مامبو چیه؟
    توسط zanis در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 02-13-2006, 11:56 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •