-
آیا بعد ها میشه یک سایت گسترش یافته رو از 1.5 به 1.7 ارتقاء داد ؟؟ یعنی 1.7 اصلا امکانات نداره ؟ یعنی مثلا نمیشه کاربر عضوگیری کرد و امکاناتش یعنی خیلی پایینه و کلا بی خیال 1.7 شم ؟
بله میشه ارتقا داد همانطوری که دوستانی همین حالا از 1.5 به 1.7 ارتقا دادند (مثل خودم
)
مسلما وقتی نسخه جدید از چیزی منتشر میشه قابلیت های یبشتر داره
منظرو دوستان امکانات جانبی بود که بای جوملا 1.7 چون مدت زمان کمتری هست که از انتشارش میگذره کمتر هست شما در آدرس زیر میتونید به افزونه ها دسترسی داشته باشید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از Sajad DP عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
09-04-2011 07:39 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)