سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: از کدوم جوملا استفاده کنم ؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    رفسنجان
    نوشته ها
    285
    تشکر
    62
    تشکر شده 19 بار در 17 ارسال
    آیا بعد ها میشه یک سایت گسترش یافته رو از 1.5 به 1.7 ارتقاء داد ؟؟ یعنی 1.7 اصلا امکانات نداره ؟ یعنی مثلا نمیشه کاربر عضوگیری کرد و امکاناتش یعنی خیلی پایینه و کلا بی خیال 1.7 شم ؟
    بله میشه ارتقا داد همانطوری که دوستانی همین حالا از 1.5 به 1.7 ارتقا دادند (مثل خودم )
    مسلما وقتی نسخه جدید از چیزی منتشر میشه قابلیت های یبشتر داره
    منظرو دوستان امکانات جانبی بود که بای جوملا 1.7 چون مدت زمان کمتری هست که از انتشارش میگذره کمتر هست شما در آدرس زیر میتونید به افزونه ها دسترسی داشته باشید
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. کاربر مقابل از Sajad DP عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  3. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 06-07-2011, 01:05 PM
  2. کدوم پرمیشن ها را عوض کنم /چرا خراب می شه . . .
    توسط goldskin در انجمن نصب جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 01-09-2010, 04:03 PM
  3. از کدوم ماژول میتوان برای نمایش آب و هوا استفاده کرد
    توسط boglado در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 12-31-2007, 09:26 AM
  4. با کدوم نرم افزار قالب طراحی کنم بهتر تره ؟
    توسط soooot در انجمن قالب های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 11-26-2006, 02:37 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •