سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: چند مشکل در رابطه با کاتالوگ ساز k2

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    29
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    چند مشکل در رابطه با کاتالوگ ساز k2

    سلام من چندتا سوال مهم دارم ، از دوستان هرکسی می تونه راهنمایی کنه ممنون می شم کمک کنه تا من راه حلی واسه این چندتا مشکل پیدا کنم .

    1) یه فرم سازی می خوام که قابلیت اتصال به k2 رو داشته باشه ( فرم ساز یا چنین قابلیتی که کاربر از داخل اون فیلدهای مربوطه رو پر کنه ، مثلا مشخصات محصول مورد نظرش رو وارد کنه به همراه عکسو توضیحات ، توضیحات لازم رو هم تکمیل کنه و بعد پرداخت آنلاین یا آفلاین انجام بده ، و مهم اینه که بعد از پرداخت آنلاین ، مطلبش تو سایت منتشر بشه (در واقع در گروه بندی های کاتالوگ ساز k2 هم باید منتشر بشه) اگر پرداخت هم به صورت آفلاین انجام داده ، مشخصات فیش واریزی رو توی همون فرم وارد کنه و بعد مطلب داخل همون کامپوننت k2 قرار بگیره و ادمین سایت پس از برسی صحت اطلاعات فیش واریزی مطلب رو انتشار بده .

    ***از طریق ارسال مطلب خود k2 میشه مطلب ارسال کرد ، اما من نمی دونم به چه صورت محدودش کنم و ارتباطش بدم به پرداخت ها ( چه آفلاین و چه آنلاین )که حتما درصورتی که کاربر هزینه رو پرداخت کرد مشخصات محصولی که وارد کرده ، منتشر بشه و یا اگر پرداخت از طریق ثبت اطلاعات فیش واریزی صورت گرفته ، مطلب ارسالی کاربر ، رو ادمین پس از برسی انتشار بده .

    2) محصولات به 2 صورت هستن ، محصولات ویژه و محصولات معمولی ، محصولاتی که به صورت ویژه تعریف میشن هزینه بالاتری دارن ، باید در صورتی که کاربر هزینه بابت محصولات ویژه پرداخت کنه ، اون محصول گزینه "ویژه شدن" واسش اتوماتیک فعال بشه (گزینه ای که الان تو ارسال مطلب k2 هست ، رو خود کاربر می تونه دستی تغییر بده ، اما این هم باید محدود باشه ، درصورتی که قراره محصول ویژه بشه و هزینه بابت محصول ویژه پرداخت شد ، اتوماتیک گزینه ویژه فعال بشه ، در غیر این صورت اتوماتیک ویژه نشه )

    3) زمان انتشار رو هم کاربر نباید بتونه دستی تغییر بده ، واسه همه محصولات باید زمان انتشار تا 1 ماه پس از انتشار باشن . ممنون میشم تو این چند مورد راهنماییم کنید ، خودم که با تنظیمات k2 نتونستم انجام بدم .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. مشکل با کامپونت کاتالوگ k2
    توسط radikal boy در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-09-2011, 01:38 PM
  2. کامپوننت کاتالوگ ساز جهت معرفی محصولات
    توسط yss.ir در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-07-2011, 11:49 AM
  3. مشکل در رابطه با لینک بودن عناوین
    توسط payman_ej در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 01-05-2009, 06:18 AM
  4. چند سوال در رابطه با virtuemart
    توسط mr_aliagha در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 03-22-2008, 08:33 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •