سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: فارسی کردن پیفام ها

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #5

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    5,091
    تشکر
    0
    تشکر شده 2,056 بار در 1,618 ارسال
    از ماژول نيست
    fa-ID.com_user.ini
    رو ويرايش كنيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. 2 کاربر زیر از safajuy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


موضوعات مشابه

  1. فارسی کردن این کامپوننت پر کاربر مخصوصا برای املاکی ها
    توسط mercol30 در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 03-16-2011, 07:10 AM
  2. فارسی کردن دکمه ها
    توسط shadi1234 در انجمن بخش کاربری جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 05-30-2010, 05:16 PM
  3. فارسی کردن ماژول ها و کامپوننت ها
    توسط tariran در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-25-2009, 07:03 AM
  4. مشکل در فارسی کردن بسته ها و نمایش ؟؟؟؟
    توسط sherman2000 در انجمن بسته ها و ابزارهای SMF
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-05-2009, 06:51 AM
  5. آموزش فارسی کردن بسته ها
    توسط siran در انجمن بسته ها و ابزارهای SMF
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 08-20-2008, 01:20 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •