سلام ...

ممنون از پاسخ شما , ولي صحبت اينجاست كه من هيچ ماژول اسلايد شويي در مديريتم نصب نكردم و اين اسلايد شو از اول بر روي خود قالب قرار داره . يعني ميتونه از فايلهاي html يا php قالب باشه؟