با سلام
من موقعی که پیش نمایش یا همان preview را می زنم صفحه administrator میادو وقتی رمز و یوزر را میزنم باز نمیکنه و دوباره همان صفحه را میاره میخواستم بدونم مشکلش چیه؟

با سلام
من موقعی که پیش نمایش یا همان preview را می زنم صفحه administrator میادو وقتی رمز و یوزر را میزنم باز نمیکنه و دوباره همان صفحه را میاره میخواستم بدونم مشکلش چیه؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)