سلام دوست عزیز
شما علاوه بر اینکه فایل رو با UTF-8 Encoding ذخیره می کنید . باید در بین کد های خود فایل هم Encoding رو به UTF-8 تغییر بدید تا دیگه به قول خودتون عجق وجق نشه ! اکثرا Encoding در خط اول فایل ها مشخص میشه .
به تصویری که لینکش رو قرار دادم نگاه کنید تا دقیقا متوجه شوید : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]





علاقه مندی ها (Bookmarks)