-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
1- در ایمیلی که شما به کاربر مورد نظری که به کامپوننت تماس با لینک دادید!
2- این مورد بصورت reply به ایمیل مربوطه هست! به همون ایمیلی که کاربر وارد میکنه
امیدوارم متوجه بشید چون یه مقدار بد میشه این مورد رو توضیح داد
داخل آموزشهای سایت و انجمن یه چیزایی یادمه بود
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
12-25-2006 07:42 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
فرض كنيد يك مهمان وارد سايت ميشه و ميخواهد از اين طريق با مدير سايت تماس بگيره.پيغام خود را ارسال ميكنه و پيغام تشكر را هم كليك ميكنه.
حالا من چطور پيغام ارسال ا» مهمان را ببينم؟
فرض كنيد كه من اصلاً قصد ندارم به او پاسخي بدهم و فقط ميخواهم نامهي او را بخوانم.
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
این پیغام به ایمیل مدیر سایت میاد!
همین!
حالا نمیخوای جواب بدی یا ندی دیگه دست خودته!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
باور كنيد چنين اتفاقي براي من نم افتد.
اين آدرس ايميل مدير سايت بايد كجا وارد شده باشه؟آيا در تنظيمات كلي كافيه يا بايد در كامپوننت "تماس با ما" هم وارد بشه؟
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
من نمیدونم چرا زحمت سرچ رو نمیکشید!
اما ...
1- شما یه کاربر بسازید
2- در کامپوننت تماس با ما یک مورد ایجاد کنید
3- این مورد رو به کاربر مورد نظر لینک بدید
4- در سایت به این مورد منتشر شده لینک بدید
ایمیل ها به اون آدرس ایمیل اون کاربر ساخته شده میره!
همین!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
ممنون
ولي من تمام اين كارها را قبلاً انجام داده ام
من لينك به كاربر ادمين دادم. يك مجموعه هم ايجاد كرده ام و اون مجموعه را به كاربر ادمين لينك داده ام. ولي وقتي تست ميكنم هيچ اتفاقي نمي افتد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
الان شما ميتوانيد به سايت برويد و از طريق تماس با ما يك تست ارسال كنيد؟ قاعدتاً من بايد در ايميل خودم دريافت كنم. درسته؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
یوزر و پسورد بفرستید تا چک کنم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟
خب بالاخره چي شد ؟به نتيجه رسيديد؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)