سلام
"تماس با ما" چطور كار ميكنه؟ همه كارها را انجام داده ام ولي وقتي از روي سايت تست ميكنم مينويسه كه "پيغام شما ارسال شد" ولي هيچ پيغامي ارسال نشده است در كنترل پنل.
چه بايد كرد؟
ممنون

سلام
"تماس با ما" چطور كار ميكنه؟ همه كارها را انجام داده ام ولي وقتي از روي سايت تست ميكنم مينويسه كه "پيغام شما ارسال شد" ولي هيچ پيغامي ارسال نشده است در كنترل پنل.
چه بايد كرد؟
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)