سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11

    تاریخ عضویت
    May 2006
    نوشته ها
    5,843
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 9 ارسال

    پاسخ : "تماس با ما" چطور كار ميكنه؟

    1- در ایمیلی که شما به کاربر مورد نظری که به کامپوننت تماس با لینک دادید!
    2- این مورد بصورت reply به ایمیل مربوطه هست! به همون ایمیلی که کاربر وارد میکنه

    امیدوارم متوجه بشید چون یه مقدار بد میشه این مورد رو توضیح داد

    داخل آموزشهای سایت و انجمن یه چیزایی یادمه بود

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. JoomlaWorks "Tabs & Slides" Module v1.0
    توسط alirezarezaei در انجمن ماژول های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-07-2009, 12:58 PM
  2. مشكل با "آيكون لوذي علامت سوال"
    توسط martian_man در انجمن مدیریت SMF
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 11-22-2008, 11:31 AM
  3. "مشكل بزرگ"
    توسط ALMASA در انجمن مدیریت SMF
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-15-2008, 07:47 AM
  4. نحوه استفاده از "پسوند کلاس منو" یا "Module Class Suffix"
    توسط farzadm در انجمن قالب های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 12-20-2007, 05:31 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •