با سلام توی منوی درختی میخام سرشاخه ها بسته بمونند تا با کلیک روی اونها زیر شاخه ها رو ببینم ولی از اول همه منوها با زیر منوها دیده میشن لطفا یکی کمک کنه

با سلام توی منوی درختی میخام سرشاخه ها بسته بمونند تا با کلیک روی اونها زیر شاخه ها رو ببینم ولی از اول همه منوها با زیر منوها دیده میشن لطفا یکی کمک کنه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)