سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

موضوع: مشکل درلوکال هاست ومپ

  1. #11

    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    Afghanistan - Herat
    نوشته ها
    2,445
    تشکر
    1,026
    تشکر شده 450 بار در 357 ارسال
    سلام
    برای نصب جوملا نیازی به نصب IIS نیست!
    در صورتیکه IIS نصب باشه وومپ سرور هم نصب میشه اما به صورت کامل اجرا نمیشه و نمی تونید ازش استفاده کنید.
    dream weaver هم ربطی به این موضوع نداره.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #12

    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    20
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    دوست عزیز iis اگر نصب باشه لوکال رو مال خودش میکنه iis رو غیر فعا کن . علت کندی ومپ هم همینه.

    بهترین راه حل مهاجرت به xampp

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

موضوعات مشابه

  1. مشکل با ومپ
    توسط reza41 در انجمن نصب جوملا 1.6 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 06-26-2011, 12:51 PM
  2. مشکل در ومپ سرور . اپاچی سرور
    توسط hamidm70 در انجمن متفرقه
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 02-03-2011, 09:12 AM
  3. مشکل در ومپ سرور
    توسط bigman_ahmad در انجمن متفرقه
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-22-2010, 05:38 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •