دوست عزیز iis اگر نصب باشه لوکال رو مال خودش میکنه iis رو غیر فعا کن . علت کندی ومپ هم همینه.
بهترین راه حل مهاجرت به xampp

دوست عزیز iis اگر نصب باشه لوکال رو مال خودش میکنه iis رو غیر فعا کن . علت کندی ومپ هم همینه.
بهترین راه حل مهاجرت به xampp
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)