نوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام . دوست عزیزم این هم دو روز . نسخه انگلیسی کدومشون ؟ اگه کامپوننت رو میگید ، خیر . پیداش نکردم. اگه شما سراغ دارید ممنونتون میشم لینکشو برام بزارید.
اما اگه نسخه انگلیسی جوملا رو میگید بله . هیچ اتفاقی نمی افتد . باز همان ارور را میدهد.





علاقه مندی ها (Bookmarks)