-
انتقال از لوكال به هاست
سلام
در فرآيند انتقال از لوكال به هاست (سي پنل) در قسمت اپنپورت(myadminphp) با خطاي :
Error
SQL query:
-- -- Database: `novin` -- -- -------------------------------------------------------- -- -- Table structure for table `jos_banner` -- CREATE TABLE `jos_banner` ( `bid` int(11) NOT NULL auto_increment, `cid` int(11) NOT NULL default '0', `type` varchar(30) NOT NULL default 'banner', `name` varchar(255) NOT NULL default '', `alias` varchar(255) NOT NULL default '', `imptotal` int(11) NOT NULL default '0', `impmade` int(11) NOT NULL default '0', `clicks` int(11) NOT NULL default '0', `imageurl` varchar(100) NOT NULL default '', `clickurl` varchar(200) NOT NULL default '', `date` datetime default NULL, `showBanner` tinyint(1) NOT NULL default '0', `checked_out` tinyint(1) NOT NULL default '0', `checked_out_time` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `editor` varchar(50) default NULL, `custombannercode` text, `catid` int(10) unsigned NOT NULL default '0', `description` text NOT NULL, `sticky` tinyint(1) unsigned NOT NULL default '0', [...]
MySQL said: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
#1050 - Table 'jos_banner' already exists
رو برو شدم (ضمننا" من از wamp) استفاده ميكنم
لطف" راهنمائي بفرمائيد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
11-01-2011 05:42 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
سلام
آیا محتوای دیتا بیس شما خالی میباشد؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام
من اول ديتا بيس تو سي پنلم ساختم بعد طبق آموزشها به phpmyadmin رفتم و سپس فرآيند import و export را طبق آموزشها انجام دادم تا به خطاي مذكور برخورد كردم!!
واما ديتابيسم در سي پنل رو كه الان چك كردم ديدم خالي و من نميدونم فايلهائي رو كه از طريق ftp آپلود كردم چي شده ؟! وكجا نشسته!؟
اما يه نكته ديگه اي كه هست اينكه وقتي من آدرس سايت رو در مرورگر زدم با خطاي زير روبرو شدم:
Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL
باز هم اگر اطلاعات ديگه خواستيد بفرمائيد
با تشكر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
فايل هاي داخل پوشه www ومپ را فشرده كرده و داخل شاخه www يا public هاست اپلود و اكستركت نماييد
يك ديتابيس با نام مشابه ديتابيس ومپ در هاست ساخته و سپس پشتيبان ديتابيسي كه از ومپ گرفتين را داخل اون ايمپورت نماييد
به فايل config.php رفته و تنظيمات جديد را اعمال نماييد
البته روش من براي انتقال اينه كه ابتدا يك نسخه جديد از جوملا رو نصب ميكنم و سپس وقتي كه ديدم جوملا نصب شده و درست كار ميكند . عمليات بالا را انجام ميدم يعني پشتيبان فايل ها و ديتابيس را جايگزين جوملاي نصب شده صفر كيلومتر ميكنم
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام
آموزش زیر به شما کمک میکند!
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
ضمن تشكر وخسته نباشيد به شما عزيزان كه اينقدر به ما تازه كاران محبت داريد
در ادامه ميشه محبت بفرمائيد عبارت ((به فايل config.php رفته و تنظيمات جديد را اعمال نماييد)) كمي بيشتر باز كنيد ، چون چند وقته من درگير آپلود سايت رو ي هاستي كه خريداري كردم هستم ولي همش با ارور وخطاهاي مختلف روبرو ميشم !!
با تشكر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
دروود
در جوملا فایل config.php نداریم !
فایل configuration.php هست !
شاد و سلامت در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام وخسته نباشيد
فرمايش شما متين\ اما منظور بنده (نحوه تنظيمات جديد آن )) بود ومخصوصا" جائيكه ميگه مسير را تغيير بديد رو اصلا" متوجه نميشم ونميدونم چه مسيري را بايد بهش بديم!
با تشكر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
mersad
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دروود
در جوملا فایل config.php نداریم !
فایل configuration.php هست !
شاد و سلامت در پناه ایزد
حق با شماست استاد ولی من خلاصه کردم اش

نوشته اصلی توسط
elyastel
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام وخسته نباشيد
فرمايش شما متين\ اما منظور بنده (نحوه تنظيمات جديد آن )) بود ومخصوصا" جائيكه ميگه مسير را تغيير بديد رو اصلا" متوجه نميشم ونميدونم چه مسيري را بايد بهش بديم!
با تشكر
منظور از مسیر :
var $log_path = 'C:\\wamp\\www\\logs';
var $tmp_path = 'C:\\wamp\\www\\tmp';
به این ادرس تغییر بدین :
var $log_path = '/home/your name/public_html/logs';
var $tmp_path = '/home/your name/public_html/tmp';
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
شاد و سلامت در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)