سلام
سلام
من ابتدا آنچه را كه در لوكال ساخته بودم رو هاست آپلود كردم
و از ديتا بيس بكاپ گرفتم ، اما در مرحله بعد بفرمائيد كه اين بكاب را بايد در phpMyAdmin موجود در هاست import كنم يا با phpMyAdmin موجود در wamp?
فایل configuration.php را قبل از import اديت كنم يا بعد از آن؟ وديگه اينكه اديت اين فايل را در configuration.php موجود در لوكال انجام دهم يا در configuration.php آپلود شده در هاست؟ ، لطفا" اگه اين موضوعات را بيشتر باز كنيد متشكر ميشم ؟؟
با تشكر





علاقه مندی ها (Bookmarks)