سلام
طبق فرمايش شما اقدام كردم و جوملا 1.5.24 را آپلود كردم ، ولي اينبار پس از پيان كار با خطاي زير روبرو شدم :
No configuration file found and no installation code available. Exiting..
لطفا" بفرمائيد ايراد كار كجاست؟

سلام
طبق فرمايش شما اقدام كردم و جوملا 1.5.24 را آپلود كردم ، ولي اينبار پس از پيان كار با خطاي زير روبرو شدم :
No configuration file found and no installation code available. Exiting..
لطفا" بفرمائيد ايراد كار كجاست؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزيز شما به روشي كه در پست قبلي گفتم عمل كرديد ؟
به نظرم عمل نكرديد چون من اتفاقي ديشب يه سر به سايتتون زدم و ديدم كه پوشه هاي جوملا رو آپلود كرديد
ظاهرا شما جوملا را دارين بخش بخش ميكنيد و آپلود ميكينيد و اين خطاها مربوط به همين قضيه است
چرا بسته كامل جوملا رو اپلود و انزيپ نميكنيد ؟
ضمنا پيام خصوصي تون رو هم چك كنيد
موفق باشيد دوست عزيز
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
ضمن عرض خسته نباشيد با يد خدمتتون عرض كنم علت اينكه بنده بصورت پوشه پوشه جوملا رو آپلود كردم اين بود: كه اگه ارتباط در حين آپلود از طريق ftp قطع بشه من بدونم چه مقدار وتا كجا آپلود كردم(چون من از مودم هاي اينترنت همراه استفاده ميكنم واغلب آنها سرعتي نهايتا" معادل 2برابر دايل آپ دارند)بعضا" شاهد قطعي لحظه اي هستم. البته يه بار خود پوشه زيب شده را آپلود كردم كه بي نتيجه بود و وقتي آدرس سايت رو در مرورگر ميزدم بجاي اينكه باز بشه يه فايل زيب دار در صفحه نمايان ميشد كه بايد اول بازش ميكرديم و كلا "شاكله يه پيج از صفحه وب را نداشت! احتمال ميدم سي پنل قدرت اينرو نداشته باشه فايل زيپ دارو بطور مستقيم باز كنه.
در نهايت بفرمائيد راه وطريق بهتري سراغ نداريد كه آپلود با سرعت بالاتري انجام بشه چون طريق مذكور هر سري حداقل يه ساعت و نيم طول ميكشه تازه اگه بين كار قطع نشه!!؟
ضمننا" شما هم يه سري به صفحه پيام خصوصيتون بياندازيد
با تشكر
منتظر محبتهاي شما هستم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
سی پانل امکان اکسترکت فایل فشرده را دارد !
اما اگر میخواهید دستی فایلها را تک تک آپلود کنید بهتره که با استفاده از Filezilla اینکار رو انجام بدید تا اینکه فایلها درست آپلود بشوند !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام ، خيلي متشكرم كه اينftp رو بمن پيشنهاد كرديد چون اين خيلي بهتر بود.
من فكر ميكنم بعد از يه هفته كش وقوس بالاخره جوملا رو نصب كردم ، لطفا" شما هم چك بفرمائيد:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] كه درست نصب كردم؟ واقعا" همينه يا نه!؟
لطفا" حالا در صورت تائيد سوال فوق بصورت قدم به قدم بفرمائيد آنچه را در Local با جوملا ساختم را چگونه جايگزين اين جوملاي صفركيلو متر و تازه بكنم ؟ آيا بازهم نياز داره كل جوملائي كه در local ساختم را را با همين ftp كه پيشنهاد كرديد آپلود كنم ، يا فقط اجزائي از آن را ؟؟؟؟
با تشكر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
برای انتقال سایت میتونید از مطالبی که در دانشنامه جوملا فارسی به این منظور هست استفاده کنید. انتقال سایت را در دانشنامه جستجو کنید!
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
تو دانشنامه عبارت آموزش انتقال سايت از لوكال به هاست رو جستجو كردم ولي هيچ نتيجه اي پيدا نشد!!
سلام
آقا الان به هر بدبختي بود ( گوش شيطون كر) ما بلاخره جوملا را نصب كرديم [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] حالا ترو خدا صرفنظر از مطالب دانشنامه واين همه كفتگوهاي بي ثمر در قبل كه با ديگران داشتم، خودت آقا مهدي گل:بصورت گام به گام وجزء به جزء انگار كه ميخواهيد تازه به يك كودك راه رفتن رو ياد بديد بگيد كه من چطور ميتونم آنچه را كه در لوكال ساختم به هاست بيارم ؟ (خواهشي كه دارم از اختصارگوئي وخلاصه نويسي اجتناب كنيد، شايد يه ريزه كاري بوده كه توي اين همه گفتگو با همكارانتان به آن اشاره اي نشده) و باور كنيد من تلاشم را كردم و اگه بگه توي اين 10روز حداقل روزي 5 ساعت از وقتم رو روي اين كار گذاشتم باور كنيد ! همين الان كه اين مطلب را براي شما تايپ ميكنم 6 ساعت طول كشيد تا تونستم بالاخره برنامه جوملارو روي هاست با ftp آپلود كنم!!
آيا براي انتقال سايت از لوكال به هاست (با توجه به اينكه جوملاي اوليه در هاست نصب شده) اين آپلودهاي طولاني مدت وسنگين بازهم لازمه؟؟؟؟
راستي من در لوكال از wamp استفاده ميكنم و جوملاي مورد استفاده ام 1.5.23 ميباشد. , ودر شاخه wwwدر ومپ همزمان روي طراحي سه سايت با سه عنوان مختلف كار ميكنم كه يكي از اونها همين novinpars است.
-- منتظر لطف و محبتتون هستم
با تشكر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
در آموزش زیر مراحل انتقال از سرور به لوکال توضیح داده شده اما برعکس آن یعنی لوکال به سرور هم دقیقا مانند همین مورد است :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
سلام
من ابتدا آنچه را كه در لوكال ساخته بودم رو هاست آپلود كردم
و از ديتا بيس بكاپ گرفتم ، اما در مرحله بعد بفرمائيد كه اين بكاب را بايد در phpMyAdmin موجود در هاست import كنم يا با phpMyAdmin موجود در wamp?
فایل configuration.php را قبل از import اديت كنم يا بعد از آن؟ وديگه اينكه اديت اين فايل را در configuration.php موجود در لوكال انجام دهم يا در configuration.php آپلود شده در هاست؟ ، لطفا" اگه اين موضوعات را بيشتر باز كنيد متشكر ميشم ؟؟
با تشكر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
در تاپيك مربوطه پاسخ داده شدنوشته اصلی توسط elyastel [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)