سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30

موضوع: انتقال از لوكال به هاست

  1. #21

    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,087
    تشکر
    501
    تشکر شده 376 بار در 320 ارسال
    سلام

    طبق فرمايش شما اقدام كردم و جوملا 1.5.24 را آپلود كردم ، ولي اينبار پس از پيان كار با خطاي زير روبرو شدم :

    No configuration file found and no installation code available. Exiting..

    لطفا" بفرمائيد ايراد كار كجاست؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #22

    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    بیرجند
    نوشته ها
    1,263
    تشکر
    535
    تشکر شده 490 بار در 360 ارسال
    دوست عزيز شما به روشي كه در پست قبلي گفتم عمل كرديد ؟
    به نظرم عمل نكرديد چون من اتفاقي ديشب يه سر به سايتتون زدم و ديدم كه پوشه هاي جوملا رو آپلود كرديد
    ظاهرا شما جوملا را دارين بخش بخش ميكنيد و آپلود ميكينيد و اين خطاها مربوط به همين قضيه است
    چرا بسته كامل جوملا رو اپلود و انزيپ نميكنيد ؟
    ضمنا پيام خصوصي تون رو هم چك كنيد

    موفق باشيد دوست عزيز

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #23

    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,087
    تشکر
    501
    تشکر شده 376 بار در 320 ارسال
    سلام

    ضمن عرض خسته نباشيد با يد خدمتتون عرض كنم علت اينكه بنده بصورت پوشه پوشه جوملا رو آپلود كردم اين بود: كه اگه ارتباط در حين آپلود از طريق ftp قطع بشه من بدونم چه مقدار وتا كجا آپلود كردم(چون من از مودم هاي اينترنت همراه استفاده ميكنم واغلب آنها سرعتي نهايتا" معادل 2برابر دايل آپ دارند)بعضا" شاهد قطعي لحظه اي هستم. البته يه بار خود پوشه زيب شده را آپلود كردم كه بي نتيجه بود و وقتي آدرس سايت رو در مرورگر ميزدم بجاي اينكه باز بشه يه فايل زيب دار در صفحه نمايان ميشد كه بايد اول بازش ميكرديم و كلا "شاكله يه پيج از صفحه وب را نداشت! احتمال ميدم سي پنل قدرت اينرو نداشته باشه فايل زيپ دارو بطور مستقيم باز كنه.
    در نهايت بفرمائيد راه وطريق بهتري سراغ نداريد كه آپلود با سرعت بالاتري انجام بشه چون طريق مذكور هر سري حداقل يه ساعت و نيم طول ميكشه تازه اگه بين كار قطع نشه!!؟

    ضمننا" شما هم يه سري به صفحه پيام خصوصيتون بياندازيد


    با تشكر
    منتظر محبتهاي شما هستم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #24

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    سلام

    سی پانل امکان اکسترکت فایل فشرده را دارد !

    اما اگر میخواهید دستی فایلها را تک تک آپلود کنید بهتره که با استفاده از Filezilla اینکار رو انجام بدید تا اینکه فایلها درست آپلود بشوند !

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #25

    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,087
    تشکر
    501
    تشکر شده 376 بار در 320 ارسال
    سلام ، خيلي متشكرم كه اينftp رو بمن پيشنهاد كرديد چون اين خيلي بهتر بود.

    من فكر ميكنم بعد از يه هفته كش وقوس بالاخره جوملا رو نصب كردم ، لطفا" شما هم چك بفرمائيد:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] كه درست نصب كردم؟ واقعا" همينه يا نه!؟

    لطفا" حالا در صورت تائيد سوال فوق بصورت قدم به قدم بفرمائيد آنچه را در Local با جوملا ساختم را چگونه جايگزين اين جوملاي صفركيلو متر و تازه بكنم ؟ آيا بازهم نياز داره كل جوملائي كه در local ساختم را را با همين ftp كه پيشنهاد كرديد آپلود كنم ، يا فقط اجزائي از آن را ؟؟؟؟

    با تشكر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #26

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    برای انتقال سایت میتونید از مطالبی که در دانشنامه جوملا فارسی به این منظور هست استفاده کنید. انتقال سایت را در دانشنامه جستجو کنید!

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #27

    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,087
    تشکر
    501
    تشکر شده 376 بار در 320 ارسال
    سلام

    تو دانشنامه عبارت آموزش انتقال سايت از لوكال به هاست رو جستجو كردم ولي هيچ نتيجه اي پيدا نشد!!

    سلام

    آقا الان به هر بدبختي بود ( گوش شيطون كر) ما بلاخره جوملا را نصب كرديم [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] حالا ترو خدا صرفنظر از مطالب دانشنامه واين همه كفتگوهاي بي ثمر در قبل كه با ديگران داشتم، خودت آقا مهدي گل:بصورت گام به گام وجزء به جزء انگار كه ميخواهيد تازه به يك كودك راه رفتن رو ياد بديد بگيد كه من چطور ميتونم آنچه را كه در لوكال ساختم به هاست بيارم ؟ (خواهشي كه دارم از اختصارگوئي وخلاصه نويسي اجتناب كنيد، شايد يه ريزه كاري بوده كه توي اين همه گفتگو با همكارانتان به آن اشاره اي نشده) و باور كنيد من تلاشم را كردم و اگه بگه توي اين 10روز حداقل روزي 5 ساعت از وقتم رو روي اين كار گذاشتم باور كنيد ! همين الان كه اين مطلب را براي شما تايپ ميكنم 6 ساعت طول كشيد تا تونستم بالاخره برنامه جوملارو روي هاست با ftp آپلود كنم!!

    آيا براي انتقال سايت از لوكال به هاست (با توجه به اينكه جوملاي اوليه در هاست نصب شده) اين آپلودهاي طولاني مدت وسنگين بازهم لازمه؟؟؟؟

    راستي من در لوكال از wamp استفاده ميكنم و جوملاي مورد استفاده ام 1.5.23 ميباشد. , ودر شاخه wwwدر ومپ همزمان روي طراحي سه سايت با سه عنوان مختلف كار ميكنم كه يكي از اونها همين novinpars است.

    -- منتظر لطف و محبتتون هستم

    با تشكر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #28
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال
    سلام

    در آموزش زیر مراحل انتقال از سرور به لوکال توضیح داده شده اما برعکس آن یعنی لوکال به سرور هم دقیقا مانند همین مورد است :

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #29

    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,087
    تشکر
    501
    تشکر شده 376 بار در 320 ارسال
    سلام

    سلام

    من ابتدا آنچه را كه در لوكال ساخته بودم رو هاست آپلود كردم

    و از ديتا بيس بكاپ گرفتم ، اما در مرحله بعد بفرمائيد كه اين بكاب را بايد در phpMyAdmin موجود در هاست import كنم يا با phpMyAdmin موجود در wamp?

    فایل configuration.php را قبل از import اديت كنم يا بعد از آن؟ وديگه اينكه اديت اين فايل را در configuration.php موجود در لوكال انجام دهم يا در configuration.php آپلود شده در هاست؟ ، لطفا" اگه اين موضوعات را بيشتر باز كنيد متشكر ميشم ؟؟

    با تشكر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #30

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    5,091
    تشکر
    0
    تشکر شده 2,056 بار در 1,618 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط elyastel [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام

    سلام

    من ابتدا آنچه را كه در لوكال ساخته بودم رو هاست آپلود كردم

    و از ديتا بيس بكاپ گرفتم ، اما در مرحله بعد بفرمائيد كه اين بكاب را بايد در phpMyAdmin موجود در هاست import كنم يا با phpMyAdmin موجود در wamp?

    فایل configuration.php را قبل از import اديت كنم يا بعد از آن؟ وديگه اينكه اديت اين فايل را در configuration.php موجود در لوكال انجام دهم يا در configuration.php آپلود شده در هاست؟ ، لطفا" اگه اين موضوعات را بيشتر باز كنيد متشكر ميشم ؟؟

    با تشكر
    در تاپيك مربوطه پاسخ داده شد
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    موفق باشيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

موضوعات مشابه

  1. انتقال سايت از لوكال به هاست
    توسط alonac در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 05-30-2011, 06:36 PM
  2. انتقال از لوكال هاست به هاست سرور و برعكس
    توسط zohour در انجمن مدیریت جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 01-01-2010, 12:00 PM
  3. چگونه از لوكال به هاست انتقال بدم
    توسط hitman45 در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 01-02-2008, 02:16 AM
  4. انتقال از لوكال به هاست
    توسط taknikbartar در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-25-2007, 04:46 AM
  5. انتقال هاست از سرور به لوكال
    توسط ebrahim1110 در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 07-19-2006, 07:17 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •