دوستان من هر جا رو می گردم،کامپوننت جوملا 1,7 رو پیدا نمی کنم.مال 1,5 رو هم نصب می کنم ارور میده.حالا می خوام یکی برام کامپوننت ها شو بزاره...ممنون میشم![]()

دوستان من هر جا رو می گردم،کامپوننت جوملا 1,7 رو پیدا نمی کنم.مال 1,5 رو هم نصب می کنم ارور میده.حالا می خوام یکی برام کامپوننت ها شو بزاره...ممنون میشم![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)