سلام

باعث خوشحالي ماست .
كار انجمن دقيقا همينه ... همه بايد سهيم باشن و به هم كمك كنند نه يك عده سوال بپرسند و فقط يك عده جوابگو باشند .

بايد اطلاعاتمون رو به اشتراك بذاريم . هيچ كس نميتونه مدعي باشه توي يك زمينه به كمال رسيده و Endش هست

يا علي