-

نوشته اصلی توسط
safajuy
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
دوست عزيز چند نكته رو يا آور ميشم
اول اينكه از موارد تجاري پشتيباني نميشه. جوم كامنت در نسخه هاي ابتدايي امكانات زيادي در عين حال با باگ هاي فراوان داشت كه يك دفعه از ليست افزونه هاي آزرول حذف شد و مدتي خبري ازش نبود(حتي لينك خريد هم نداشت)
دوم اينكه پاسخ به سؤالات نياز به زمان داره. شماخيلي زود ميخواييد به جوابتون برسيد.
اميدوارم زين پس اين موراد رو رعايت كنيد
موفق باشيد
سلام دوست عزیز
مرسی از تذکر و یادآوریی که کردید...
اولین موردی که گفتید رو متوجه نشدم. نه معنی تجاری رو تویه مشکلم متوجه شدم نه پشتیبانی تجاری رو. اگر منظورتون اینه که جوم کامنت یک بسته تجاری هست(حداقل الان) و به این دلیل پشتیبانی نمی شه، کاش با کمی دقت روی بسته های تجاری اینو پیدا می کردید که توی دنیای امروز این دو مطلب کاملا جدا از هم شدند. یعنی من راحت می تونم مثالی بزنم براتون که کاملا تجاری هست ولی پشتیبانی هم به اون تعلق می گیره(شاید شرایطی براش قائل بشن ولی در بودنش شکی نیست). دوم اینکه من اگر نیاز به پشتیبانی از طرف جوم کامنت داشتم تویه فروم شما مشکلم رو مطرح نمی کردم. یا حداقل تویه این انجمن تاپیک نمی زدم.
برای دومین نکته ای که اشاره کردید هم باید بگم اصلا به این ربطی نداره که من صبر ندارم یا قوانین رو رعایت نمی کنم. اول اینکه بعد از یک روز دومین پستم رو زدم و اولین دلیلش این بود که تاپیک من بیاد بالا و دیده بشه. اگه دقت به بازدیدهای تاپیک بکنید متوجه می شید که هیچ کسی نگاه نکرده. 18 بار از بازدید ها مال خودم هست و از بقیه بازدید ها سهم سرچ تصادفی 3 هست. یعنی تقریبا 3 نفر یا 3بار از این تاپیک بعد از گذشت دو روز دیدن کردن. دوم هم اینکه اگر معنی پست دوم من بی صبری هم برداشت بشه (که کاملا یک پست سوالی بود) فکر می کنم اگه شما جای من بودید و 7 روز سایتتون بدون دلیل خوابیده بود، تلاش می کردین هر چه سریع تر مشکل رو پیدا کنید و سعی کنید حل بشه. من توقع ندارم به این سرعت جواب خودم رو بگیرم اما توقعم اینه که حداقل یه سوالی از من بشه یا تصادفا یک نفر بگه که مثلا این کار رو کردی یا این کار رو شاید انجام ندادی یا شاید این عمل احتمالا صورت نگرفته.
با این وجود به حرف شما گوش می دم و منتظر می شم ببنیم تا چند روز آینده آیا کسی حتی یک سوال مطرح می کنه تا در نهایتش به جواب برسیم یا نه....
مرسی از تذکرات و راهنمایی هاتون...
شاد باشید
ارادتمند
علیرضا
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
11-13-2011 02:22 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)