سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: jom_commentsys_bot.php on line 8

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    5
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام
    دوست عزيز چند نكته رو يا آور ميشم
    اول اينكه از موارد تجاري پشتيباني نميشه. جوم كامنت در نسخه هاي ابتدايي امكانات زيادي در عين حال با باگ هاي فراوان داشت كه يك دفعه از ليست افزونه هاي آزرول حذف شد و مدتي خبري ازش نبود(حتي لينك خريد هم نداشت)
    دوم اينكه پاسخ به سؤالات نياز به زمان داره. شماخيلي زود ميخواييد به جوابتون برسيد.
    اميدوارم زين پس اين موراد رو رعايت كنيد
    موفق باشيد
    سلام دوست عزیز
    مرسی از تذکر و یادآوریی که کردید...
    اولین موردی که گفتید رو متوجه نشدم. نه معنی تجاری رو تویه مشکلم متوجه شدم نه پشتیبانی تجاری رو. اگر منظورتون اینه که جوم کامنت یک بسته تجاری هست(حداقل الان) و به این دلیل پشتیبانی نمی شه، کاش با کمی دقت روی بسته های تجاری اینو پیدا می کردید که توی دنیای امروز این دو مطلب کاملا جدا از هم شدند. یعنی من راحت می تونم مثالی بزنم براتون که کاملا تجاری هست ولی پشتیبانی هم به اون تعلق می گیره(شاید شرایطی براش قائل بشن ولی در بودنش شکی نیست). دوم اینکه من اگر نیاز به پشتیبانی از طرف جوم کامنت داشتم تویه فروم شما مشکلم رو مطرح نمی کردم. یا حداقل تویه این انجمن تاپیک نمی زدم.
    برای دومین نکته ای که اشاره کردید هم باید بگم اصلا به این ربطی نداره که من صبر ندارم یا قوانین رو رعایت نمی کنم. اول اینکه بعد از یک روز دومین پستم رو زدم و اولین دلیلش این بود که تاپیک من بیاد بالا و دیده بشه. اگه دقت به بازدیدهای تاپیک بکنید متوجه می شید که هیچ کسی نگاه نکرده. 18 بار از بازدید ها مال خودم هست و از بقیه بازدید ها سهم سرچ تصادفی 3 هست. یعنی تقریبا 3 نفر یا 3بار از این تاپیک بعد از گذشت دو روز دیدن کردن. دوم هم اینکه اگر معنی پست دوم من بی صبری هم برداشت بشه (که کاملا یک پست سوالی بود) فکر می کنم اگه شما جای من بودید و 7 روز سایتتون بدون دلیل خوابیده بود، تلاش می کردین هر چه سریع تر مشکل رو پیدا کنید و سعی کنید حل بشه. من توقع ندارم به این سرعت جواب خودم رو بگیرم اما توقعم اینه که حداقل یه سوالی از من بشه یا تصادفا یک نفر بگه که مثلا این کار رو کردی یا این کار رو شاید انجام ندادی یا شاید این عمل احتمالا صورت نگرفته.
    با این وجود به حرف شما گوش می دم و منتظر می شم ببنیم تا چند روز آینده آیا کسی حتی یک سوال مطرح می کنه تا در نهایتش به جواب برسیم یا نه....
    مرسی از تذکرات و راهنمایی هاتون...
    شاد باشید
    ارادتمند
    علیرضا

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. اروره router.php on line 389
    توسط hamidm70 در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 04-24-2011, 07:41 AM
  2. پیغام line 85
    توسط maybod-adineh در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 11-17-2009, 05:25 AM
  3. off line شدن سایت
    توسط Memi در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 07-03-2007, 01:47 PM
  4. cmtclasses.php Warning on line 380
    توسط zirebaran در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 06-14-2007, 07:48 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •