-
سلام مجدد
مورد اول رو مو شكافي مي كنم:
جوم كامنت تجاريه و محصول شركت آزرول كه ايراد هايي داشت(البته براي يه مدت) كه باعث شد لينك خريدش رو بردارند از روي سايت.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در آدرس بالا شما ليست قيمت ها رو مي بينيد كه چقدره. اين كامپوننت نمي دونم چيدارهكه لايسنس دارش كار ميكنه ولي نال شده بعد از يه مدتي كل سيستم رو خراب ميكنه. البته در اين كه كامپوننت مشكل داشته باشه شكي نيست چون هنوزم كه هنوزه براي 1.7 آماده نشده و ايراد هايي داره كه گزارش داديم
محصولات تجاري شامل بخشي براي پشتيباني هم ميشه. يعني به ازاي پولي كه مي ديد پشتيباني مي گيريد. هر چند محصولات تجاري پشتيباني قوي تري دارند و انجمن هاي مخصوصي كه دارند براي همين كارها داير شده
ما هم حق پشتيباني از اين محصولات رو نداريم به اين علل كه:
1- سايت جوملا اصلي به مااين اجازه رو نميده
2- اين انجمن و سايت روي سرورهايي قرار داره كه كپي رايت براشون مهمه. يعني در صورت عدم رعايت كپي رايت به هر دليل (حالا ميخواد سؤال باشه و ...) سايت بسته ميشه. حالا نمي گيم كه عدم رعايت كپي رايت در خرج از كشور با جابت هيچ فرقي نداره و حكم دادگاهيش با قاتل تقريباً يكيه !!
3- ارزش كار سايت سازنده از بين ميره
4 و...
حالا شما هر جوري سؤالتون رو بپرسيد من ازتون مي پرسم چي نصب كرديد كه اينجوري شده. بنابر اين بازم بايد همين جواب رو مي داديد و عيناً همين پاسخ رو دريافت مي كرديد.
و اما درمورد پاسختون
اعضاي اين سايت اكثراً يا دانشجو هستند يا جزو اقشار پر مشغله. اكثراً هم سايت دارند ومشغول كار خودشونن. جوم كامنتي كه شما مي فرماييد هم امكان داره خيلي ها كار نكرده باشند و فكر نمي كنم كسي كه چيزي رو كار نكرده بايد جوابي بده. اگر كمي صبر مي كرديد يا من يا اعضاي تيم ( كه همشون الان مشغول كارهاي ديگه ي سايت هستند) جواب شما رومي داديم. اگر هيچ كدوممون جواب نمي داديم مديريت سايت هر چند وقت يكبار تاپيك ها رو چك مي كنند و قطعاً جواب مي دادند
ما تنها خواسته مون صبر هست. من هم اوايل سايتم يك هفته دان ميشد و منتظر جواب گرفتن بودم ولي سعي مي كردم قوانين رو رعايت كنم. حتي براي بالا آوردن تاپيك هم اسپم نمي دادم.
مطمئن باشيد سؤالتون بي پاسخ نخواهد ماند
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
11-13-2011 02:46 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-

نوشته اصلی توسط
safajuy
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام مجدد
مورد اول رو مو شكافي مي كنم:
جوم كامنت تجاريه و محصول شركت آزرول كه ايراد هايي داشت(البته براي يه مدت) كه باعث شد لينك خريدش رو بردارند از روي سايت.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در آدرس بالا شما ليست قيمت ها رو مي بينيد كه چقدره. اين كامپوننت نمي دونم چيدارهكه لايسنس دارش كار ميكنه ولي نال شده بعد از يه مدتي كل سيستم رو خراب ميكنه. البته در اين كه كامپوننت مشكل داشته باشه شكي نيست چون هنوزم كه هنوزه براي 1.7 آماده نشده و ايراد هايي داره كه گزارش داديم
محصولات تجاري شامل بخشي براي پشتيباني هم ميشه. يعني به ازاي پولي كه مي ديد پشتيباني مي گيريد. هر چند محصولات تجاري پشتيباني قوي تري دارند و انجمن هاي مخصوصي كه دارند براي همين كارها داير شده
ما هم حق پشتيباني از اين محصولات رو نداريم به اين علل كه:
1- سايت جوملا اصلي به مااين اجازه رو نميده
2- اين انجمن و سايت روي سرورهايي قرار داره كه كپي رايت براشون مهمه. يعني در صورت عدم رعايت كپي رايت به هر دليل (حالا ميخواد سؤال باشه و ...) سايت بسته ميشه. حالا نمي گيم كه عدم رعايت كپي رايت در خرج از كشور با جابت هيچ فرقي نداره و حكم دادگاهيش با قاتل تقريباً يكيه !!
3- ارزش كار سايت سازنده از بين ميره
4 و...
حالا شما هر جوري سؤالتون رو بپرسيد من ازتون مي پرسم چي نصب كرديد كه اينجوري شده. بنابر اين بازم بايد همين جواب رو مي داديد و عيناً همين پاسخ رو دريافت مي كرديد.
و اما درمورد پاسختون
اعضاي اين سايت اكثراً يا دانشجو هستند يا جزو اقشار پر مشغله. اكثراً هم سايت دارند ومشغول كار خودشونن. جوم كامنتي كه شما مي فرماييد هم امكان داره خيلي ها كار نكرده باشند و فكر نمي كنم كسي كه چيزي رو كار نكرده بايد جوابي بده. اگر كمي صبر مي كرديد يا من يا اعضاي تيم ( كه همشون الان مشغول كارهاي ديگه ي سايت هستند) جواب شما رومي داديم. اگر هيچ كدوممون جواب نمي داديم مديريت سايت هر چند وقت يكبار تاپيك ها رو چك مي كنند و قطعاً جواب مي دادند
ما تنها خواسته مون صبر هست. من هم اوايل سايتم يك هفته دان ميشد و منتظر جواب گرفتن بودم ولي سعي مي كردم قوانين رو رعايت كنم. حتي براي بالا آوردن تاپيك هم اسپم نمي دادم.
مطمئن باشيد سؤالتون بي پاسخ نخواهد ماند
عذر می خوام برای اسپم.
در مورد سوالتون که توی ذهنتون بود ولی نگفتین(به همون علتی که اشاره کردین) باید بگم من بیشتر از 3 هفته قبل از بروز این مشکل هیچ کاری با ادمین و سی پنل سایت نداشتم. یعنی حتی وارد هم نشدم. تنها 3 پست در این 3هفته وارد سایت شده. پس به نظر خودم مشکلی که دچارش شدم یا دی داس هست (که سرور همچین چیزی رو اصلا نشون نداد) یا مشکلی هست که به خاطر آپدیت نبودن یک بسته یا یه همچین چیزی ایجاد شده.
لطف می کنید راهنمایی کنید که چطور جوم کامنت رو حذف کنم؟ از طریق ادمین هیچ گونه دسترسی نسب به حذف یا نصب ندارم. تنها می تونم غیر فعال و فعال کنم.
مرسی به خاطر وقتی که گذاشتید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)