سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: jom_commentsys_bot.php on line 8

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    5
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    jom_commentsys_bot.php on line 8

    سلام

    سایت بنده به طور ناگهانی در حالی که تا چند روز وارد مدیریت نشده بودم صفحه سفید شد. وارد مدیریت شدم و پیغام خطا رو فعال کردم و با یک ارور از پوشه libraries که داخل پوشه اصلی components هست ، روبرو شدم.
    از مدیریت هاست پوشه libraries رو به root انتقال دادم اما هنوز صفحه اول سایت سفید هست و دیگه وارد مدیریت هم نمی تونم بشم. وقتی آدرس مدیریت رو وارد می کنم با ارور زیر روبرو می شم:

    Warning: include_once(/home/gishari/public_html/components/libraries/cmslib/spframework.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gishari/public_html/plugins/system/jom_commentsys_bot.php on line 8

    Warning
    : include_once() [function.include]: Failed opening '/home/gishari/public_html/components/libraries/cmslib/spframework.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/gishari/public_html/plugins/system/jom_commentsys_bot.php on line 8

    Fatal error
    : Call to undefined function cmsInstance() in /home/gishari/public_html/plugins/system/jom_commentsys_bot.php on line 10

    سایت های خارجی علت رو از پایین بودن ورژن PHP اعلام کرده بودند از ورژن5.2.17 استفاده کنید درست می شه ولی ورژن من همین هست. بعضی از سایتها هم تغییر پرمیشن به 755 برای دو فایل jom_commentsys_bot.php و jom_commentsys_bot.xml پیشنهاد کردند ولی باز هم من نتیجه ای از این کار نگرفتم.
    در ضمن وقتی این دو فایل رو به بخش روت انتقال می دم مدیریت با چندین اخطار بالا می آد اما صفحه سایت دوباره سفید هست.
    چون ارور از کامپوننت jomcomment هست، این کامپوننت و پلاگین مربوط به اون رو غیر فعال هم کردم اما باز مشکل حل نشد.
    شدیدا نیاز به راهنمایی دارم. لطفا....

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    5
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    هیچ کسی برای این مشکل راه حلی نداره؟؟؟!!!

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    5,091
    تشکر
    0
    تشکر شده 2,056 بار در 1,618 ارسال
    سلام
    دوست عزيز چند نكته رو يا آور ميشم
    اول اينكه از موارد تجاري پشتيباني نميشه. جوم كامنت در نسخه هاي ابتدايي امكانات زيادي در عين حال با باگ هاي فراوان داشت كه يك دفعه از ليست افزونه هاي آزرول حذف شد و مدتي خبري ازش نبود(حتي لينك خريد هم نداشت)
    دوم اينكه پاسخ به سؤالات نياز به زمان داره. شماخيلي زود ميخواييد به جوابتون برسيد.
    اميدوارم زين پس اين موراد رو رعايت كنيد

    موفق باشيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    5
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام
    دوست عزيز چند نكته رو يا آور ميشم
    اول اينكه از موارد تجاري پشتيباني نميشه. جوم كامنت در نسخه هاي ابتدايي امكانات زيادي در عين حال با باگ هاي فراوان داشت كه يك دفعه از ليست افزونه هاي آزرول حذف شد و مدتي خبري ازش نبود(حتي لينك خريد هم نداشت)
    دوم اينكه پاسخ به سؤالات نياز به زمان داره. شماخيلي زود ميخواييد به جوابتون برسيد.
    اميدوارم زين پس اين موراد رو رعايت كنيد
    موفق باشيد
    سلام دوست عزیز
    مرسی از تذکر و یادآوریی که کردید...
    اولین موردی که گفتید رو متوجه نشدم. نه معنی تجاری رو تویه مشکلم متوجه شدم نه پشتیبانی تجاری رو. اگر منظورتون اینه که جوم کامنت یک بسته تجاری هست(حداقل الان) و به این دلیل پشتیبانی نمی شه، کاش با کمی دقت روی بسته های تجاری اینو پیدا می کردید که توی دنیای امروز این دو مطلب کاملا جدا از هم شدند. یعنی من راحت می تونم مثالی بزنم براتون که کاملا تجاری هست ولی پشتیبانی هم به اون تعلق می گیره(شاید شرایطی براش قائل بشن ولی در بودنش شکی نیست). دوم اینکه من اگر نیاز به پشتیبانی از طرف جوم کامنت داشتم تویه فروم شما مشکلم رو مطرح نمی کردم. یا حداقل تویه این انجمن تاپیک نمی زدم.
    برای دومین نکته ای که اشاره کردید هم باید بگم اصلا به این ربطی نداره که من صبر ندارم یا قوانین رو رعایت نمی کنم. اول اینکه بعد از یک روز دومین پستم رو زدم و اولین دلیلش این بود که تاپیک من بیاد بالا و دیده بشه. اگه دقت به بازدیدهای تاپیک بکنید متوجه می شید که هیچ کسی نگاه نکرده. 18 بار از بازدید ها مال خودم هست و از بقیه بازدید ها سهم سرچ تصادفی 3 هست. یعنی تقریبا 3 نفر یا 3بار از این تاپیک بعد از گذشت دو روز دیدن کردن. دوم هم اینکه اگر معنی پست دوم من بی صبری هم برداشت بشه (که کاملا یک پست سوالی بود) فکر می کنم اگه شما جای من بودید و 7 روز سایتتون بدون دلیل خوابیده بود، تلاش می کردین هر چه سریع تر مشکل رو پیدا کنید و سعی کنید حل بشه. من توقع ندارم به این سرعت جواب خودم رو بگیرم اما توقعم اینه که حداقل یه سوالی از من بشه یا تصادفا یک نفر بگه که مثلا این کار رو کردی یا این کار رو شاید انجام ندادی یا شاید این عمل احتمالا صورت نگرفته.
    با این وجود به حرف شما گوش می دم و منتظر می شم ببنیم تا چند روز آینده آیا کسی حتی یک سوال مطرح می کنه تا در نهایتش به جواب برسیم یا نه....
    مرسی از تذکرات و راهنمایی هاتون...
    شاد باشید
    ارادتمند
    علیرضا

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    5,091
    تشکر
    0
    تشکر شده 2,056 بار در 1,618 ارسال
    سلام مجدد
    مورد اول رو مو شكافي مي كنم:
    جوم كامنت تجاريه و محصول شركت آزرول كه ايراد هايي داشت(البته براي يه مدت) كه باعث شد لينك خريدش رو بردارند از روي سايت.
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    در آدرس بالا شما ليست قيمت ها رو مي بينيد كه چقدره. اين كامپوننت نمي دونم چيدارهكه لايسنس دارش كار ميكنه ولي نال شده بعد از يه مدتي كل سيستم رو خراب ميكنه. البته در اين كه كامپوننت مشكل داشته باشه شكي نيست چون هنوزم كه هنوزه براي 1.7 آماده نشده و ايراد هايي داره كه گزارش داديم
    محصولات تجاري شامل بخشي براي پشتيباني هم ميشه. يعني به ازاي پولي كه مي ديد پشتيباني مي گيريد. هر چند محصولات تجاري پشتيباني قوي تري دارند و انجمن هاي مخصوصي كه دارند براي همين كارها داير شده
    ما هم حق پشتيباني از اين محصولات رو نداريم به اين علل كه:
    1- سايت جوملا اصلي به مااين اجازه رو نميده
    2- اين انجمن و سايت روي سرورهايي قرار داره كه كپي رايت براشون مهمه. يعني در صورت عدم رعايت كپي رايت به هر دليل (حالا ميخواد سؤال باشه و ...) سايت بسته ميشه. حالا نمي گيم كه عدم رعايت كپي رايت در خرج از كشور با جابت هيچ فرقي نداره و حكم دادگاهيش با قاتل تقريباً يكيه !!
    3- ارزش كار سايت سازنده از بين ميره
    4 و...
    حالا شما هر جوري سؤالتون رو بپرسيد من ازتون مي پرسم چي نصب كرديد كه اينجوري شده. بنابر اين بازم بايد همين جواب رو مي داديد و عيناً همين پاسخ رو دريافت مي كرديد.
    و اما درمورد پاسختون
    اعضاي اين سايت اكثراً يا دانشجو هستند يا جزو اقشار پر مشغله. اكثراً هم سايت دارند ومشغول كار خودشونن. جوم كامنتي كه شما مي فرماييد هم امكان داره خيلي ها كار نكرده باشند و فكر نمي كنم كسي كه چيزي رو كار نكرده بايد جوابي بده. اگر كمي صبر مي كرديد يا من يا اعضاي تيم ( كه همشون الان مشغول كارهاي ديگه ي سايت هستند) جواب شما رومي داديم. اگر هيچ كدوممون جواب نمي داديم مديريت سايت هر چند وقت يكبار تاپيك ها رو چك مي كنند و قطعاً جواب مي دادند
    ما تنها خواسته مون صبر هست. من هم اوايل سايتم يك هفته دان ميشد و منتظر جواب گرفتن بودم ولي سعي مي كردم قوانين رو رعايت كنم. حتي براي بالا آوردن تاپيك هم اسپم نمي دادم.
    مطمئن باشيد سؤالتون بي پاسخ نخواهد ماند

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    5
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام مجدد
    مورد اول رو مو شكافي مي كنم:
    جوم كامنت تجاريه و محصول شركت آزرول كه ايراد هايي داشت(البته براي يه مدت) كه باعث شد لينك خريدش رو بردارند از روي سايت.
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    در آدرس بالا شما ليست قيمت ها رو مي بينيد كه چقدره. اين كامپوننت نمي دونم چيدارهكه لايسنس دارش كار ميكنه ولي نال شده بعد از يه مدتي كل سيستم رو خراب ميكنه. البته در اين كه كامپوننت مشكل داشته باشه شكي نيست چون هنوزم كه هنوزه براي 1.7 آماده نشده و ايراد هايي داره كه گزارش داديم
    محصولات تجاري شامل بخشي براي پشتيباني هم ميشه. يعني به ازاي پولي كه مي ديد پشتيباني مي گيريد. هر چند محصولات تجاري پشتيباني قوي تري دارند و انجمن هاي مخصوصي كه دارند براي همين كارها داير شده
    ما هم حق پشتيباني از اين محصولات رو نداريم به اين علل كه:
    1- سايت جوملا اصلي به مااين اجازه رو نميده
    2- اين انجمن و سايت روي سرورهايي قرار داره كه كپي رايت براشون مهمه. يعني در صورت عدم رعايت كپي رايت به هر دليل (حالا ميخواد سؤال باشه و ...) سايت بسته ميشه. حالا نمي گيم كه عدم رعايت كپي رايت در خرج از كشور با جابت هيچ فرقي نداره و حكم دادگاهيش با قاتل تقريباً يكيه !!
    3- ارزش كار سايت سازنده از بين ميره
    4 و...
    حالا شما هر جوري سؤالتون رو بپرسيد من ازتون مي پرسم چي نصب كرديد كه اينجوري شده. بنابر اين بازم بايد همين جواب رو مي داديد و عيناً همين پاسخ رو دريافت مي كرديد.
    و اما درمورد پاسختون
    اعضاي اين سايت اكثراً يا دانشجو هستند يا جزو اقشار پر مشغله. اكثراً هم سايت دارند ومشغول كار خودشونن. جوم كامنتي كه شما مي فرماييد هم امكان داره خيلي ها كار نكرده باشند و فكر نمي كنم كسي كه چيزي رو كار نكرده بايد جوابي بده. اگر كمي صبر مي كرديد يا من يا اعضاي تيم ( كه همشون الان مشغول كارهاي ديگه ي سايت هستند) جواب شما رومي داديم. اگر هيچ كدوممون جواب نمي داديم مديريت سايت هر چند وقت يكبار تاپيك ها رو چك مي كنند و قطعاً جواب مي دادند
    ما تنها خواسته مون صبر هست. من هم اوايل سايتم يك هفته دان ميشد و منتظر جواب گرفتن بودم ولي سعي مي كردم قوانين رو رعايت كنم. حتي براي بالا آوردن تاپيك هم اسپم نمي دادم.
    مطمئن باشيد سؤالتون بي پاسخ نخواهد ماند
    عذر می خوام برای اسپم.
    در مورد سوالتون که توی ذهنتون بود ولی نگفتین(به همون علتی که اشاره کردین) باید بگم من بیشتر از 3 هفته قبل از بروز این مشکل هیچ کاری با ادمین و سی پنل سایت نداشتم. یعنی حتی وارد هم نشدم. تنها 3 پست در این 3هفته وارد سایت شده. پس به نظر خودم مشکلی که دچارش شدم یا دی داس هست (که سرور همچین چیزی رو اصلا نشون نداد) یا مشکلی هست که به خاطر آپدیت نبودن یک بسته یا یه همچین چیزی ایجاد شده.
    لطف می کنید راهنمایی کنید که چطور جوم کامنت رو حذف کنم؟ از طریق ادمین هیچ گونه دسترسی نسب به حذف یا نصب ندارم. تنها می تونم غیر فعال و فعال کنم.
    مرسی به خاطر وقتی که گذاشتید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    5,091
    تشکر
    0
    تشکر شده 2,056 بار در 1,618 ارسال
    از طريق phpmyadmin به جداول jos_component و jos_Plugin بريد و جدول مخصوص به jomcomment رو حذف كنيد. علاوه بر اين موارد خود جوم كامنت يك سري جداول مي سازه كه با jos_ شروع ميشه و اونها رو هم بايد حذف كنيد
    بعداز طريق كنترل پنل هاستتون به پوشه های component و plugin و administrator/component بريد و فايل های اين كامپوننت رو حذف كنيد

    موفق باشيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. کاربر مقابل از safajuy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  10. #8

    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    71
    تشکر
    20
    تشکر شده 21 بار در 16 ارسال
    دوست عزیز فک نکنم ایراد از جومکامنت باشه و به احتمال زیاد هک شدین!
    آدرس سایتتون رو بدین تا بررسی کنم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. کاربر مقابل از iMohammad عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  12. #9

    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    5
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    از طريق phpmyadmin به جداول jos_component و jos_Plugin بريد و جدول مخصوص به jomcomment رو حذف كنيد. علاوه بر اين موارد خود جوم كامنت يك سري جداول مي سازه كه با jos_ شروع ميشه و اونها رو هم بايد حذف كنيد بعداز طريق كنترل پنل هاستتون به پوشه های component و plugin و administrator/component بريد و فايل های اين كامپوننت رو حذف كنيد موفق باشيد
    سلام دوست عزیز کارایی که گفتید رو انجام دادم ولی هیچ تغییری ایجاد نشد. مرسی
    نقل قول نوشته اصلی توسط iMohammad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    دوست عزیز فک نکنم ایراد از جومکامنت باشه و به احتمال زیاد هک شدین! آدرس سایتتون رو بدین تا بررسی کنم
    سلام [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  13. #10

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    سلام

    بطور خلاصه میفرمایید مشکل چی هست تا بتونم کمکتون کنم ؟

    هیچکس تنهاتر از خدا نیست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. اروره router.php on line 389
    توسط hamidm70 در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 04-24-2011, 07:41 AM
  2. پیغام line 85
    توسط maybod-adineh در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 11-17-2009, 05:25 AM
  3. off line شدن سایت
    توسط Memi در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 07-03-2007, 01:47 PM
  4. cmtclasses.php Warning on line 380
    توسط zirebaran در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 06-14-2007, 07:48 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •