[quote author=سیامک link=topic=3842.msg70257#msg70257 date=1209849359]
این کار اینقدر ساده هست که اصلا آموزش متنی هم نمیخاد! با این حال آموزشش توی بخش آموزشهای مامبولرن هست.
اگر شما یاد گرفتید، فیلم آموزشیش رو بسازید و در اختیار ما بگذارید که توی سایت بگذاریم.
[/quote]
آره راست میگین خیلی ساده هست ... من الان فهمیدم چی به چیه ! چشم براتون میزارم اگه وقت کردم !
فقط الان توی یکی از مراحل نصب میگه : The password and username provided are incorrect که فک کنم آموزش ایجاد دیتا بیس توی مامبولرن باشه !
در هر صورت من دو سه روزه اسم مامبو به گوشم خورده و تا بیام ببینم چیه و دنیا دسته کیه یکم زمان میبره