-
سلام
من از قالب Helix برای سایت خودم استفاده کردم که نیازهای منو برآورده کرده و خدا رو شکر بدون هیچ مشکلی کار میکنه. البته قبول دارم که یخورده ساده هست ولی ویژگی های عالی داره که میتونید داخل سایت joomshaper ببینید.
همونطور که آقای صفاجوی فرمودن فریم ورک gantry خیلی امکانات زیادی داره ولی بخش مدیریتش در جوملا فارسی بهم میریزه و باید زبان مدیریتو انگلیسی کنید تا درست نمایش داده بشه. البته این تجربه من هست و ممکنه دوستان همچین مشکلی نداشته باشند.
اما نکته آخر که به نظر من خیلی مهم تر از قالبه محتوا و هدف سایته که بتونه نیاز های کاربران عام یا خاص رو برآورده کنه و سایت های بسیاری هستن که قالبی ساده دارند اما به خاطر محتوای عالی، بازدیدکنندگان بسیاری رو جذب خود کرده اند. البته باز هم از اهمیت قالب نمیشه غافل شد.
یا علی
ویرایش توسط jalal_iranian : 11-24-2011 در ساعت 05:27 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
11-24-2011 05:17 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)