دروود
از چه مرورگری و با چه روژنی استفاده میکنید ؟!
اگر تصویری از صفحه ادیتور خودتون قرار بدید بهتر میشه کمک کرد
شاد و سلامت در پناه ایزد

دروود
از چه مرورگری و با چه روژنی استفاده میکنید ؟!
اگر تصویری از صفحه ادیتور خودتون قرار بدید بهتر میشه کمک کرد
شاد و سلامت در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من هم همين مشكل را دارم يعني دكمه تصوير كار نمي كند وژن جوملاي من 1.5.21 است در پايين صفحه مديريت erorr on gage نمايش داده مي شود در صفحه مديريت آيكونهاي بالاي صفحه كار نمي كند من از بروزر IE ver 8 استفاده مي كنم با فايرفكس هم امتهان كردم ولي مشكلم حل نشد. لطفا من را راهنمايي كنيد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)