سلام
udja را نصب کردم و در موقعیت زیر مطالب منتشر کردم.اما دو مشکل بصورت زیر وجود داردد:
1:حروف فارسی بصورت علامت سوال نمایش داده میشه یعنی نظرات فارسی به این شکل میشه.
2:میشه بجای اینکه بنویسه کامنت،بنویسه نظرات؟
ممنون

سلام
udja را نصب کردم و در موقعیت زیر مطالب منتشر کردم.اما دو مشکل بصورت زیر وجود داردد:
1:حروف فارسی بصورت علامت سوال نمایش داده میشه یعنی نظرات فارسی به این شکل میشه.
2:میشه بجای اینکه بنویسه کامنت،بنویسه نظرات؟
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)