سلام
من جوملا رو روی XAMPP نصب کردم در هنگام نصب مشکلی نداشتم و همه چی خوب بود اما بعد از حذف فایل های نصب و زدن کلید مدیر یا سایت که بالای صفحه است به صفحه بعد می ره اما به هم ریخته می یاد این هم عکسش
![]()

سلام
من جوملا رو روی XAMPP نصب کردم در هنگام نصب مشکلی نداشتم و همه چی خوب بود اما بعد از حذف فایل های نصب و زدن کلید مدیر یا سایت که بالای صفحه است به صفحه بعد می ره اما به هم ریخته می یاد این هم عکسش
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)