سلام
من جوملا رو روی XAMPP نصب کردم در هنگام نصب مشکلی نداشتم و همه چی خوب بود اما بعد از حذف فایل های نصب و زدن کلید مدیر یا سایت که بالای صفحه است به صفحه بعد می ره اما به هم ریخته می یاد این هم عکسش
![]()

سلام
من جوملا رو روی XAMPP نصب کردم در هنگام نصب مشکلی نداشتم و همه چی خوب بود اما بعد از حذف فایل های نصب و زدن کلید مدیر یا سایت که بالای صفحه است به صفحه بعد می ره اما به هم ریخته می یاد این هم عکسش
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
لطفا کسی راهنمایی کنه!
یعنی کسی نیست این مشکل رو حل کنه!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
دوست عزيز براي پاسخگويي كمي صبور باشيد و از ارسال اسپم جداً خودداري كنيد
در مورد مشكلتون هم ابتدا وارد مديريت سايتتون بشيد و پلاگين cashe رو غير فعال كنيد
بعد به پوشه جوملاتون بريد و محتويات پوشه cashe رو پاك كنيد
توجه داشته باشيد كه index.html پاك نشه
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام،
کاری که گفتید رو انجام دادم یعنی پلاگین cache رو غیر فعال کردم و به پوشه cashe رفتم اما فایلی جز index.htmlانجا نبود ! و مشکلم حل نشد
این هم عکس از پلاگین(ببینید درست انجام دادم!)
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزيز تصوير نشون ميده كه هنوز فعاله !
مطمئنيد غيرفعال كرديد؟
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام، من غیر فعال هم کردم تفاوتی نکرد حتی رو vps هم امتحان کردم باز همین مشکل رو داشت !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با سلام
این مشکل چند وقت پیش برای من هم پیش اومد منتها با کامپوننت های دیگه.شما باید دقت کنید که هر کامپوننتی که نصب می کنید ممکنه یه سری پلاگین هم همراهش باشن و شما بعد از حذف کامپوننت باید پلاگین ها رو هم حذف کنید تا مشکلتون حل شه.امیدوارم که تونسته باشم کمکتون کنم.
پیشنهاد من به شما:قبل از نصب هر کامپوننت یا ماژول و... یک بکاپ تهیه کنید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام و تشکر از شما
من تازه نصبش کردم و هیچ پلاگین و کمپنینت اضافی هم نصب نکردم !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
پيغام خطرناكي نيست !!
display_error رو از php.ini غير فعال كنيد
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام این php.ini کجا هست ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)