اینجا روی موارد کدنویسی نمیتونیم خیلی صحبت کنیم ! پیشنهاد میکنم از انجمنهایی که در اینباره تخصصی موارد را دنبال میکنند استفاده کنید !
اما برای نمونه کد میتونید سایت p30download را مشاهده کنید !
شما باید دانش نسبی از html , css داشته باشید تا بتونید اینکار را انجام دهید !
فراخوانی css در html از دو روش امکان پذیر هست ! هم از فایلی با پسوند css و هم در تگ head و زیر تگ style که دستورات را فراخوانی کنید ! تفاوتشان هم تنها در اولویتها هست ! و نه مورد خاص دیگری ! اما با مطالعه css , Html میتونید بهتر درک کنید و راحت تر انجام بدهید !
اگر کمک خاصی نیاز داشتید میتونید روی انجمن ما در بخش متفرقه حساب کنید ! البته اگر سایتی پیدا کردید تخصصی کمکتون کنند پیشنهاد من همون سایت هست !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست





علاقه مندی ها (Bookmarks)