نوشته اصلی توسط mersad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
من تمامی این کارها رو کردم. موقعی که می خوام انتخاب پوزیشن کنم انتخاب نمی کنه. در ضمن گزینه های ذخیره و ذخیره و بستن هم کار نمی کنن. فقط میشه از گزینه بستن استفاده کرد. آیا ممکنه مشکل از جوملای من باشه؟ نسخه 1.7 هست که از همین سایت شما دانلود کردم.





علاقه مندی ها (Bookmarks)