-
منوی جوملایی که نصب کردم فارسی نیستش
سلام و خسته نباشید.
من جوملا 1.7.3 از اینجا دانلود کردم.بعد آپالود کردم و روی سایت اجرا کردم.اما منوی [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] جوملا به انگلیسی هستش.
میخواستم اگه براتون مغدور هستش راهنمایی کنید که به چه صورت به فارسی تبدیل میشه؟
ناگفته نماند من در هنگام نصب برنامه جوملا زبان نصب را انگلیسی کردم.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
12-22-2011 02:35 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
سلام.
به مدیریت سایتتان قسمت ، افزونه ها > زبان ها بروید و اگر زبان فارسی وجود داشت ، آن را پیشفرض کنید. سپس بخش مدیریت را انتخاب کنید و زبان آن را نیز به فارسی پیشفرض کنید.
اگر زبان فارسی وجود نداشت ، در سایت joomlacode.com پک زبان فارسی را حستجو کنید و روی سایت نصب کنید و در مدیریت زبان ها ، پیش فرضش کنید.
موفق باشید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از mahdi.manian عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
ابتدا از قسمت language manager از نصب و تنظیمات زبان فارسی مطمئن شوید اگر واقعا وجود نداشت .
شما میتونید یکه package زبان فارسی برای سایت تون دانلود کنید و نصب کنید
این بسته رو میتونید هم از Extension.joomla.org یا همونطور که دوستمون گفتن از joomlacode.org پیدا کنید .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از shmata عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
ممنونم از راهنمایتون...برنامه فارسی نصب کردم....تشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)