سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: منوی جوملایی که نصب کردم فارسی نیستش

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    3
    تشکر
    2
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    منوی جوملایی که نصب کردم فارسی نیستش

    سلام و خسته نباشید.

    من جوملا 1.7.3 از اینجا دانلود کردم.بعد آپالود کردم و روی سایت اجرا کردم.اما منوی [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] جوملا به انگلیسی هستش.
    میخواستم اگه براتون مغدور هستش راهنمایی کنید که به چه صورت به فارسی تبدیل میشه؟
    ناگفته نماند من در هنگام نصب برنامه جوملا زبان نصب را انگلیسی کردم.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. کیوننا مشکل با ادیتوری که نیستش
    توسط erwin در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-16-2011, 10:52 AM
  2. چرا آدرس سایتم که جوملا رو نصب کردم اینجوریه؟
    توسط sadeghdj در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 05-05-2010, 07:22 PM
  3. مشکل با قالبی که Upload کردم
    توسط yani49 در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 02-10-2010, 05:47 PM
  4. من می خوام متن و وارد یه صفحه جدید که درست کردم بکنم ولی
    توسط oshida در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 04-07-2007, 01:29 PM
  5. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 10-16-2006, 08:23 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •