سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: منوی جوملایی که نصب کردم فارسی نیستش

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    3
    تشکر
    2
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    منوی جوملایی که نصب کردم فارسی نیستش

    سلام و خسته نباشید.

    من جوملا 1.7.3 از اینجا دانلود کردم.بعد آپالود کردم و روی سایت اجرا کردم.اما منوی [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] جوملا به انگلیسی هستش.
    میخواستم اگه براتون مغدور هستش راهنمایی کنید که به چه صورت به فارسی تبدیل میشه؟
    ناگفته نماند من در هنگام نصب برنامه جوملا زبان نصب را انگلیسی کردم.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    482
    تشکر
    59
    تشکر شده 49 بار در 40 ارسال
    سلام.

    به مدیریت سایتتان قسمت ، افزونه ها > زبان ها بروید و اگر زبان فارسی وجود داشت ، آن را پیشفرض کنید. سپس بخش مدیریت را انتخاب کنید و زبان آن را نیز به فارسی پیشفرض کنید.

    اگر زبان فارسی وجود نداشت ، در سایت joomlacode.com پک زبان فارسی را حستجو کنید و روی سایت نصب کنید و در مدیریت زبان ها ، پیش فرضش کنید.

    موفق باشید.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. کاربر مقابل از mahdi.manian عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  5. #3
    Team
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    3,035
    تشکر
    351
    تشکر شده 1,221 بار در 1,047 ارسال
    ابتدا از قسمت language manager از نصب و تنظیمات زبان فارسی مطمئن شوید اگر واقعا وجود نداشت .
    شما میتونید یکه package زبان فارسی برای سایت تون دانلود کنید و نصب کنید
    این بسته رو میتونید هم از Extension.joomla.org یا همونطور که دوستمون گفتن از joomlacode.org پیدا کنید .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. کاربر مقابل از shmata عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  7. #4

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    3
    تشکر
    2
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    ممنونم از راهنمایتون...برنامه فارسی نصب کردم....تشکر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. کیوننا مشکل با ادیتوری که نیستش
    توسط erwin در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-16-2011, 10:52 AM
  2. چرا آدرس سایتم که جوملا رو نصب کردم اینجوریه؟
    توسط sadeghdj در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 05-05-2010, 07:22 PM
  3. مشکل با قالبی که Upload کردم
    توسط yani49 در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 02-10-2010, 05:47 PM
  4. من می خوام متن و وارد یه صفحه جدید که درست کردم بکنم ولی
    توسط oshida در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 04-07-2007, 01:29 PM
  5. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 10-16-2006, 08:23 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •