سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: منوی جوملایی که نصب کردم فارسی نیستش

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #2

    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    482
    تشکر
    59
    تشکر شده 49 بار در 40 ارسال
    سلام.

    به مدیریت سایتتان قسمت ، افزونه ها > زبان ها بروید و اگر زبان فارسی وجود داشت ، آن را پیشفرض کنید. سپس بخش مدیریت را انتخاب کنید و زبان آن را نیز به فارسی پیشفرض کنید.

    اگر زبان فارسی وجود نداشت ، در سایت joomlacode.com پک زبان فارسی را حستجو کنید و روی سایت نصب کنید و در مدیریت زبان ها ، پیش فرضش کنید.

    موفق باشید.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. کاربر مقابل از mahdi.manian عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


موضوعات مشابه

  1. کیوننا مشکل با ادیتوری که نیستش
    توسط erwin در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-16-2011, 10:52 AM
  2. چرا آدرس سایتم که جوملا رو نصب کردم اینجوریه؟
    توسط sadeghdj در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 05-05-2010, 07:22 PM
  3. مشکل با قالبی که Upload کردم
    توسط yani49 در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 02-10-2010, 05:47 PM
  4. من می خوام متن و وارد یه صفحه جدید که درست کردم بکنم ولی
    توسط oshida در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 04-07-2007, 01:29 PM
  5. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 10-16-2006, 08:23 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •